07 March 2010

Boleh ke kehidupan ni berubah jadi kisah dongeng mcm dlm tv tu?

Terlalu banyak benda yang tak best jadi dlm hidup aku... sejak aku lahir,sampai la aku besar... kenapa aku tak nampak benda yg boleh buat aku bahagia ha? ermmmm....aku selalu impikan hidup aku akan jadi seperti kisah dlm cerita dongeng.... seperti seorang puteri... puteri yang cantik dan baik hati pada semua orang...walaupun banyak ditimpa masalah,kerap kali di buli dan menangis..tapi akhirnya si puteri akan bahagia dengan puteraNYA.... tapi kenapa aku tak? aku dh cuba jadi seorang yang baik pada semua org,walaupun aku tak secantik puteri dlm cerita dongeng...masalah,kerap kali menimpa aku juga,,menangis boleh di katakan hari-hari,tp kenapa aku tak bahagis mcm si puteri?? kenapa bila aku di timpa masalah,si putera tak dtg selamatkan aku?tak ada di sisi aku? ermmm,,ape la aku ni kan...hahaha! wt lawak bodoh plak...mana laa ade hidup org boleh jd mcm cerita dongeng...huhu..tu smue kan rekaan semata2,,tp aku msih berharap,nnty akan ada putera dtg menyelamatkan aku bila aku tgh susah...! ;p


No comments: