24 June 2010

Merepek di petang Hari... ^_^v

huhuhu... nk post ape erk ptg2 cmnih?? haishhh..... borink laaa ptg2 cmnie,,tk tw nk wtper.. on9 pn tk de sape2 nk borak... hayarkkk.... lame2 cm dh bosan lak nk online2 nie... nk jual jeh laa balek lappy ni bleh...?? hahaa.. ;D ... aktivity aku harini,tgk cerite indon kt tv prima kol3 td,cerite ape lg kalo bkn cerite yg muke pelakon utame die yg paling memuakkan aku si NAYSILLA MIRDAD tuh,,hehe,,pas je tgk cerite tu,aku dok dgr cd yg bru je beli kemaren cd A8 HITS gn cd ERA MUZIK HITS TERKINI.. baru 2x dgr msuk harini... hehehe....abz borink tk tw nk wtpe an,pas je dgr lagu,aku terus mengonline kn diri...cek2 fb,tkde ape2 komen pn..kalo ade pn notification tk penting,,aku ignore jeh... pas tu,aku close fb,bkk gogle,,gatal2 search nme sndiri kt gogle(pasan jd artis jap) ..tgk2 ade ke berite hot pasal aku..wakakakkaka ;D ..tkde plak... ;p ..pastu ternmpk nme blog aku WELCOME TO DREAMING FOREST kt gogle..aku click,trus trdgr lagu kt playlist blog aku sndiri ni,lagu JANGAN MEMILIH AKU-anang ft syahrini... wow! tetibe teringat lak kisah2 cinte tergendala dlu2..hayarkkk.... rase sedih pn ade,,rase lucu pn ade mngenangkan kisah zaman remaje skola2 dlu... hmmmm....tp lagu ni aku rase cm kene lak dgn diri ku... andai aje ade org yg nk msok dlm hidup aku...tolong pahami aku dulu,kenali aku dulu,,dn dgr lagu JANGAN MEMILIH AKU tu dulu... kalo dh betul2 paham,bru boleh msok dlm kehidupan aku..kalo sebaliknya.... spt dlm lagu tu laa... aku akn ckp... 'JANGAN MEILIH AKU'.... hehehe..eshkk!! merepek je aku kan?? tulaa..terlampau boring sgt nihhhh...tk tw nk wtpe,,aku merepek jelahh di petang hari..hohoho... key,,merepek cukup smpai disini... ^_^v peace

No comments: