19 November 2012

Goyah

Erm,entahlah kenapa dgn aku ni.. Aku sendiri tak faham. Bile takde keje,aku mencari2.. Menangis bagai nak rak,Give Up gile. Sekarang bile dah ade keje,dah dapat keje,Aku menangis jugak? Kenapala aku mcm ni. Aku pun rase menyampah pulak dgn perasaan ni. Bengong kan? Erm,mungkin ade dua sebab aku mcm ni. Satu sebab jarak rumah dgn tempat aku kerje skg jaoh kot. Maklumlah dari Pantai Dalam ke Shah Alam. Makan 1Jam jugaklah nak sampai,jadi badan aku penat so aku rase Mood semuanye hilang. Dua adelah kerana aku takde Experience langsung dlm kerje2 Officer. Kalau ikotkan memang nasib aku sgt baik. Walaupunlah aku takde graduation dari Universiti,dan takde pengalaman langsung bab2 office ni. Tapi aku boleh jugak rase duduk dlm Office ni ah.. Entahla... Ye,aku ngaku jugak..,kerje ni mmg luar dari minat aku. Aku tak minat sebenarnya kerje INDOOR ni,tp just fikir nak duit je so aku grab. Kerje mcm ni sebenarnya mmg menjamin mase depan. Haih entahlah,ape aku nak buat lepas ni,ape keputusan aku taktahu. Aku bingung,keliru,GOYAH. :( . Tapi mungkin aku kena cuba bertahan,aku cuba lagi. Tengok sampai habis bulan ni. Aku pasrah semua pada Allah,kerana rancangan dia adelah sebaik2 rancangan. Ape pun jua keputusan aku lepas ni,semua tu aku anggap Jalan yg Allah bagi utk aku. Aku harap dapat buat keputusan yg terbaik. Amin.

No comments: