11 December 2012

Begitulah.....

Hurmmmm...Selama adaditempat orang ni,berbagai ragam manusia yang aku lihat.. Ada yang baik ada yang sebaliknya.Tidaklah jugakaku ckp yang sebaliknya tu jahat sangat,mungkin mereka salah pengaruh je kot kan. *thinkpositif* .. tapi serius,seumur2 hidupaku,Semalam 10hb/Disember/2012 buat aku terperanjat! Shock! Tergamam,mulot terkunci,hati terbeku,mood hilang semua,aku seakan2 manusia kehilangan nyawa sekejap. Sebab melihat satu situasi dan keadaan yg takpernah aku tengok samesekali. Adekah aku bermimpi semalam? Arghhhhhhh.. Takot sungguh! Begitukah cara hidup org di kota ni?? Tapi disisi lain,bila aku tengok org yg tak sempurna,tetapmasih boleh berusaha walaupun mereka kurang upaya,buat aku malu pulak dgn org yg sempurna. Kenapa mcmtu ek?? takpernah hargai apa yg mereka ade,tak pernah bersyukur.. Agaknya BEGITULAH manusiakan? Mungkin jua aku seperti itu,cuma dalamsedar ataupun takje.Semoga Allah sentiasamelindungi aku lepas ni,dari bertemu dgn2 org2 yg 'BEGITU' lagi. Amin. Nauzubillahhiminzaliq. Lindungi Aku yaALLAH.

No comments: