18 April 2010

Macam-macam......

dear diary... ceyyy...cm tulis diary yg kt dlm bilik aku tu pulaks..hihihi...hmm..tkperla..sini pon diary juga...tp diary untuk share2 dgn semua.. ;p ,,haihh... harini....cm2 aku rase..pertame sekali..rase kehilang....sbb ape?? sbb kite smue pon dh tahu kans... tentang kehilangannya kita seorang lagi artis malaysia..ACHIK SPIN semalam.. sabtu,waktu tk berape jelas lah pulak..ade yg kate pukul 6:15 ptg..ade yg kate pukul 7:16ptg..erm,,WALLAHHUALAM... ape2 pun aku ambek di kesempatan ini untuk mengucapkan salam takziah buat ahli keluarga arwah,semoga tabah ye..semuanya dh ketentuan tuhan...kita semua pn akan pergi menyusul dia juga nanti,cuma kita tak tahu je bila turn kita.. WALLAHHUALAM..kemalangan ngeri yg menimpa arwah buat aku takut pulak nk bwk kereta..nauzubillahhiminzalik...minta di jauhkan lah,,takut pulak aku dgr kemalangan2 nie... hmm >_< ..marilah kita same2 sedekah kan AL-FATIHAH buat arwah...semoga rohnya dicucuri rahmat..amin.... dah2... tuka tupik plak... nk cerita lak pasal diri aku sndiri...

heh..~
arini kans.. hmm.. aku rasa rindu dia lah... sape?? dia lah... korang tahu tak sape?? hahah..msti la tk tahu..aku pn tk ckp agik...hmm..dia lah...rase nye aku cm tk boleh display kt sini... mne tw ke nty die terbace..tk ke naya aku... hehe...erm..td dgn tk sngaje aku terbukak profile facebook die...sbb smlm aku ade add adik die.. aku nmpk kt notifications..adk die accepted aku as fren...so bkk la profile adk die jap... tgk2 jap..aku terase lak nk bukk profile dier..eh...terkeng kisah lame..haishh...rindu gile kowt...erm..tp aku tak berani post komen kt wall dier.. erm,,yela..die dh sombong skg.... komen aku bkn die nk reply...menyampah....cmner laa aku leh suke kt owg cmtu eyh dulu??? hishkkkk..!! tp tkpela...mybe aku gn die tk de jodoh..tkleh salahkan die gak...hm...skg ni pon...aku dh heppi dgn hidop aku...yahhhh..walopun msih sndiri..aku hepi jew..rase selesa..tkde GANGUAN yg menyakitkan kepale otak..!!! hurhhhh...i hate couple with org yg suke wt trouble..hmm..bkn aku tk suke lelaki..or tk suke couple2..aku nk gak de org ambek berat pasal aku kan..tp...!!aku tak suke lelaki yg tahunyew main2 kan perasaan perempuan jew...yg suke main kayu 3..nape tk penah setia dgn 1 kayu??? nk jugak tmbah smpai 2 3kayu... tk ke giler???kalo korang la..korang suke ke pasangan korang wt cmtu kt korang??? tk kire ah laki ke pmpuan...mesti tak kan... ha! cmtu gak dgn aku....i hate guy like this,....hurhhhhhhhhhhhhhh,...hope pasneh tlg ahhh..jgn laa aku jmpe agik dgn mamat2 yg cmnih..please ah...saket do haty...semua pon cmtu..dulu aku cple pon same...cmtu gak...tk couple pon..nk ngorat kita..same gak..dh de gf,tp nk aku....hushh..shit damn...!pastikanlah diri tu tkde yg punya dulu..ni dh tahu dia dh berpunya dok diam2 sudh la..jgn mengatal,mengedik nk mngorat org....cukop2la satu tu..biorla awek tu cntek ke.,.burok ke...gemok ke kurus ke...whatever lah..terime la die seadanya cm mule2..haishh..marah betol aku dgn owg cmnihh..tknk jmpe dh dgn 'org' nih...hishhkk...sabow jelah....hm..tp ...setakat nie..aku tkde laa jmpe dgn owg cmnihhh....pas mcm2 bnde jadik kat aku 1 or 2 bulan lepas..... hihi..but now.. aku rase .......hati aku telah di ambil... :D ,,cmner tu?? sape nk jwb?? sapekah org itu?? AKU LEBIH TAHU.... tp tah biler kans... hiks...:D ,,hope dia akan tahu nanti...

okeyla dear...
setakat ni dulu untuk ptg nie...samapai jmpe di lain posting.. HAVE A NICE DAY
ngee~ :D

No comments: