10 April 2011

Akademi Fantasia 9 Yang terakhir??

Hah?! yang ni memang tak best... aku dah la suke tengok rancangan realiti ni,tuptup dapat tahu,musim ni musim yang akhir... geramnye,sedih pon ade... ah tapi takpelah,mungkin pihak astro ade rancangan baru die nak bwat,mungkin lagi best dari af? sape tahukan... ok semalam konsert pertama mereka2 ni semua,setelah dinilai oleh aku aku rasa aku dah pilih sape untuk aku sokong...jengjengjeng.... sapekah?? taraaaa..ERUL,AZRI & LENA,,coz nampak macam dorang tiga ni ade potensi untuk pegi jaoh... ceywahhh...dah mcm pengkritik pulak aku... hehe.... yang aku tak puas hati la semalam kan kan kan??...pesal pe laika out awal? dia ok ape(walaopun aku tak minat) daripada nera tu,persembahan better laika lagi dari nera... tak adil betul... nera harap muka,suara takde woo... ''cik nera,pegi jadi pelakon jelah ye... tak bole kaw jd penyanyi nihh...'' huhu,sorry nera fc,i just say what i see... tapi belom tahu juga 4 the next week,takpelah,give her one more chance... oklah takmao komen banyak,sini nak tepek la sikit pic bout AF9

NI LAH LENA YANG ADE SUARE SERAK2 BASAH YANG MEMUKAU

NI PULAK AZRI,BOLEH PEGI JAO GO AZRI GO!!

DAN INI LAH ERUL YANG SEAKAN2 ARTIS KOREA YANG BERBAKAT BESAR

12 pelajar af9 sedia berentap!!
paknil kembali memeriahkan af9 yang terakhir? mampukah dia?


LOGO AF9 YANG TERAKHIR~~

No comments: