16 April 2011

Setengah Mati

13 April 2011,hari rabu yang lalu,belom pernah dalam seumur hidup aku,rasa saket yang semacam ni punya terok,aku masok je kerje balek lepas rehat 1 jam,dalam pukul 3 petang,tekak aku rasa dah lain macam,loya2,mual2...keluar masok tandas hampir 10x,last2 aku mintak permission bos balek awal,dalm pukul 4 :15 petang aku balek... pastudekat rumah lagi lah teruk,muntah2,sampai tak ade bende yang nak aku muntah kan... :(( ,tak henti2,sampailah masok isyak..walaoweiii..punye terokkk...badan aku betol2 dah tak tahan,tak kuat,,,mama aku keluar cari bantuan,sebab transport sendiri mase tu rosak... aku kat dalam rumah dah lembik,setengah mati,nak jalan pon dah tak larat,naseblah ade org yang baek hati dekat2 rumah tunak tolong hantar aku pegi klinik berhampiran... terima kasih la banyak,dah tolong aku... mase sampai dekat klinik,doktor cek tekanan darah aku,tak dapat detect,doktor try cek kat kaki,tak dapat detect jugak,doktor kate,aku lemah sangat,kena masok air...hushh!! sakettt!! kene cucuk... 1jam aku stay kat klinik tu,perot aku,tekak aku,loya hanya tuhan yang tahu.dah hampir sejam,doktor inject plak aku untuk tahan muntah,wuarghhh sakettt..!! 2tempat kene cucuk... :"(( ... hishkk.... tarikh ni mmg takkan aku lupe... azabb gile aku tanggung...sampailah hari aku menulis ni,barulah aku rasa ok sikit,ssetelah seminggu bertarung nyawa menahan saket,setengah mati mual2 loya2,keracunan makanan kata doktor,,cey! semoga saket ni tak datang lagiii....azab,tak sanggup deyhhh... :((

No comments: