05 May 2010

Dia buat aku menangis lagi.... :'(

tadi dia call aku... setelah sekian lame aku n die tk berhubung...hmm,,tp tah kenape... rindu kt dier tu dtg balek... hmmm... tp aku tkmao tnjuk sgt...biarlah...yg berlalu,biarkan berlalu...hal yg dulu tk akan berulang kembali... ape yg aku harap semuga dia akn bahagia selalu dlm hidup dia... aku byk wt salah dgn die dlu..aku menyesal.. maafkan aku... :'( ,,aku tkde niat langsung utk sakiti kau...aku tahu aku salah...aku sedih...dn rasa sgt2 bersalah..kenapa dia masih sanggup hubungi aku ,aku??org yg byk buat die terluka...malam ni aku menangis lagi sbb dier... sbb dier,org yg pernah aku sayangi,tp tk kn dpt aku miliki...call aku? ckp dgn aku spt biase... spt tiada ape yg berlaku... aku sgt2 sedih woo...:'( ,,aku terpakse saket kn haty kau dlu..dn juga haty aku...supaya yg lain tk terluka...aku pergi...sbb aku nk jauh dr kau... biar aku tk nmpk kau ade dpn aku lagi..sbb aku takot kalo aku nmpk kau dpn aku,kite akn smakin terluke...so ape yg boleh aku ckp...AKU MINTA MAAF SGT2 dgn kau...aku tkde niat lgsung lakukan itu... :'(

No comments: