10 May 2010

Sumpah Akim...I LOVE YOU..!!

dalam aku tgh saket haty dgn 'BITCH' tk gune tu... AKU JATOH CHENTA laa dgn akim or afiq hakim ahmad..sekali lg..lagi dn lagi..sumpah..!wahh leh plak cmtu yew...;p.. tkdelah...aku jatoh cinte lgi dgn lagu dier... tajok lagu tuh..SUMPAH... bestt.. aku suke lirik dier...pasan cm akim nynyi tok aku lak..bluekk!!;p ,,jgn marah ah..hehehe...;D .. sat mao nynyi siket....'Mungkinkah kau kan menunggu ku dan akankah kau menanti diriku...pastikan kau kan menuggu ku seperti ku yang selalu menunggu mu...' waduh..mao pengsan... love u love u love u akim!! damn much!! Sumpah..!! ahahaha...;D ..bile mao jmpe akim agik nieh eyh?? sekali je dlu jmper..haiayarkk..skg winduu smule woo...sumpah..! ;D akim...SAYA SUKA AWAK...adehhh..bahahha;D ..poyo...kalo akim bce nie mati...%_% ..keyh.. kt bwh nie tetera sekali video akim nynyi lagu sumpah wt pertame kali nye kt angsana jb.. aku tepek kt sini yew,,utk tatapan korang... crdt by youtube/azreq + gak lirik die yg aku taip sndiri tanpe tgk gogle..sori ler kalo salah yeow...hehhe



LIRIK LAGU : SUMPAH-AKIM

Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapan ku ini
Indahnya kau mungkin dalam bayangku

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Mencipta kisah yang satu
Cinta aku dan kamu

Mungkinkah kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikan kau kan menuggu ku
Seperti ku yang selalu menunggu mu

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Mencipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu

Mungkinkah kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikan kau kan menuggu ku
Seperti ku yang selalu menunggu mu


Aku mahu kau selalu denganku
Jika aku berada
Aku hanya milikmu

Mungkinkah kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikan kau kan menuggu ku
Seperti ku yang selalu menunggu mu

p/s kalo salah maafkan sy..maklum ..lirik dgr n terus taip..hehe

No comments: