06 January 2010

kenapa DIA????

aku mengenali dia dgn secara tak sengaja.... dan pada mule nyer,aku fikir itu bukan dia... tapi setelah beberapa hari aku kenal pasti..itu mmg dia....aku tak pernah menyangka bahawa aku boleh mengenali dia.... dulu aku hanya melihat dia dr jauh....aku hanya mengenali dia dr dunia fantasi..... lama sekali aku tak dgr cerita ttg dia....... tapi secara tak sengaja aku bertemu dia semula dgn dia skg....... kami berhubung seperti biasa,dn aku rasa hubungan kami cukup rapat skg....rapat bukan sbgai kekasih,tp meybe sbg kwn or ahli keluarge......aku sndiri tk menyangka yg aku boleh berhubung dgn dia.....haha,,kadang2 aku rasa lawak pulak.....huhu.... tapi tah kenapa,perasaan aku berubah stelah kenal rpt dgn dia......aku SUKA dia....tak pasti same ade ni cinte or saje suke2...herm......aku tak rase die suke aku....die pon meybe tk tahu yg aku suke dia.... tkperlah,aku try simpan baik2 ni rhsia hati...haha.... erm.....tapi kan........kalo dier sebut jer ttg sesorang,kenape erk hati aku berdebar2...seolah2 cemburu........... :( ,,adekah ini cinte?? oh god...tk boleh....aku tk boleh mencintai dia.... takmau2.... aku takut kerana cinte ni nanty die jd jauh dr aku...so lebih baik aku dok diam jerk,tk bgtahu ape2 kat dier....... erm,,biarlah......jodoh ,pertemuan,ajal dn maut di tgn tuhan.......manusia hnye merncng...tuhan yg menetukannya.....aku harap perhubungan aku dn DIA setakat ni akn kekal dn tkde ape2 yg menganggu.............
aku tema kan kisah aku dn DIA ni dgn lagu CINTA DLM HATI.......hahaha

No comments: