13 January 2010

Pastikan Semua Rasa Yang Ada Di Hatimu

kenapa aku jeles ey biler dpt tahu tentang itu??? padahal mmg tkde kena mengena dgn aku.... setelah aku tapis2 balek....erm....tah erk...aku masih tk dpt jawapan itu....... nak jer aku menjerit..
arrrrrrrrrgggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhh............
hoh! tak tahu tak tahu tak tahu...otak aku jem..blank.....tk dpt berfikir dgn waras..ayoooooooo...cis.. jahat betol org itu.... kenapa dia curik haty aku....pastu tk reti2 nk pulang balek...siot jerk...tkper...tk lame.... mmg aku dh pastikan semua rasa dalam hati ku....wakakkakakaka.....dh laa...otak jem laa..tkde idea nk tulis pnjg2 blog ney....... ape yg aku tahu skg ni aku tgh dilanda cemburu dgn perempuan itu yg dh curiikk dr awal 'DIA' kehatinya.....sabo jerkla..... >_<



No comments: