04 January 2010

Malam Yang Sepi

Malam nie aku rase cm sunyi jerk... jantung aku berdetak kencang....kenape erk??? aku harap semuanya akan baik2 saje....hem.....tak lame agey aku pegi kL,smbg study..... aku rase mcm takut plak..... sedih pun ader... yelaa tinggalkan family.... :( ...aku mne laa penah jauh dr mama aku....wuarghhh.....tp aku pegi sane bkn utk suke2...aku pegi sane ibarat cm pegi berperang laa kowt....hahha...harap nanty aku pulang bwk kejayaan..amin.....dn aku jugak harap selama aku ade kat sane,di tempat baru,semuanya akan baik2 saje.... skg aku takleh dgr lagu sedih laa.... rase mcm nk nanges jerk.... huhuhu....erm,,aku suke nasihatkan org utk tetap semangat...aku sendiri pon harus cmtu kan....hehehe..yeahhh.... elle takleh sedih...dn mestiw harus tetap SEMANGAT! hehehe..:') .. perjalanan hidup aku msih jauh.... dn aku mestiw lakukan yg terbaik dlm hidup...! utk family aku!.... skg cinte tolak tepi dulu kowt....hahaha....nanty2 laa kalo de jodoh baru becinte...;p ,,tu pon aku harap cinte tu yg terbaik.....amin...;) ..boleh menerima diri aku seadanya aku,leh terime family aku....huhu..tapi ape yg aku tahu aku heppy dgn status aku skg,tetap sndiri dulu.....(pengakuan berani mati)hahahha..;D ,,jujur nie.... hati aku tkde sape2 agey... sejak putus dgn due bekas pelastik aku dulu(dua tahon lalu yg first dn 1tahon yg lalu yg 2nd) smpai skg aku belom jmper lg yg boleh wt aku jth cinte......huhu...sape berani wt aku jth cinte??,,meh sini isi borang..ujibakat dulu ey..hohoho...dh cm nk wt ujibakat utk af8 laa pulak...hehe..saje gurau2....erm.... asenyer,,mls lak aku nk mmbebel pjg2 pagi2 bute nie..giler kol2 pagi.. jpg kalo tenet tak slow aku post video clip lagu lak ea.... lagu yg salu aku layan...........hihi.... ;),,kalo tenet tak slow.....kalo slow..esok2 je aku post...hehehhe...

No comments: