29 June 2011

Don't Know Title

Ok mule2 bagi salam dulu ASSALAMMUALAIKUM..,haha..don't know title,bermakne aku tak tahu nak buat tajok ape 4 dis posting
so sukesuki akulah,nak mengarot ape2 pon yea...
sebab malam ni aku memang nak mengarot mcm2,sesuke suki otak dan kepale aku,bior lah!(takdelah~siket je nak posting,lepas geram)hahhaha=DD korang bace je ey~~
jangan marah...huhu.. ermm starting~~k Malam ni adelah malam israk mikraj kawan2... ha...
mesty ramai yg tak tahu ni kan...? apelah korang,,huhu
(btw aku pon tahu dari kakak kat tempat keje semalam) hahahha,bluek!=p ... orang kate malam ni adelah malam
dikabulkan segala doa2...amin...harap2 doa aku termasoklah sekali dimakbulkan yea.. ehehe...
tyme aku tengah menulis sekarang,jiwa aku rasa tenang(sebab baru lepas solat maghrib),
tapi hati aku tengah sedih,muke aku pulak lagilah takboleh bla,takde
tande menunjukkan sedih,hanya mampu tersenyum(biasalah pelakon) mcm nilah... ahahaha=D
entahlah kenapa sedih,aku sendiri tak tahu~~ ermmmm... cuma kadang2 terpikir,ape
yg kite miliki@ sayangi kenape bersifat sementare? bile kite taknak dia,dia dekat2 sgt dengan kite
tapi bile kite perlukan dia,dia jauh2 dari kita..
(sambil tutup muke dan tengah berfikir nak buat ayat ape ni bg korang syok bace~~tapi hati tengah menangis teruk ni)
hahaha hmmmm.... :'(D setiap pertemuan,akan ade perpisahannya,2bulan lepas aku melepas satu perpisahan,dan sekarang
aku dah chill~agak 2minggu lah aku bersedih,dan sebulan lebih aku diubati~~
rase terubat,dan pulih seperti biasa.. dan sekarang sekali
lagi perpisahan aku harus relakan... aduhhhhh..(rase nak nanges)
(sambil bukak lagu korea yg memang aku takpaham maksud dia,tajuk dia 'You Wouldn't Answer My Call By 2Am)
Alahmak-aiiii melody dia~~~sedih ler pulak an,walopon tak paham,rase nak menetesss dgr,boleh agak lagu ni mmg sedih~~
(tengok tajok a kan) ... berbalek pade perpisahan yg aku harus relakan~~
(terdiam seketika,tak tahu nak kate ape pulak,ayat tetibe blank dalam kepale~~lost~~tunduk muke kat tilam sambil hayati lagu korea yg same ulang2 kali)
berbalek~ biarlah kan,aku sebenarnye taknak peduli pon dari awal,tapi aku dipaksa ambil peduli jugak,walopun tak dipeduli~
(korang paham tak?? takpaham dah...teruskan membace)huhuhu... masing2 harus ubah nasib masing2~ takkan la nak bertahan
dengan nasib kita yg sekarang je kan? perlulah ubah hidup tu menjadi lebih baik dan terbaik... yeahhh!! aku nak yg terbaikkk!!
aku nak KERJAYA yang TERBAIK! aku nak JODOH yang TERBAIK! aku nak KELUARGA yang TERBAIK!
aku nak SEMUANYA dalam HIDUP aku yang TERBAIK antara lain2 yang terbaik...hehehe(macam ubah topik je ni kan?)
A'ah,,mmg aku tengan ubah topik pon ni(tetapi masih dlm topik yg same,elak dr tunjuk sedih je)~~
malas kalo boleh nak buat post2 sedih ni~~ aku dah penat nak menangis,dan kali
ni aku tak akan menangis lagi,MALAS....alaaa sekejap je ni,sebab situasi yg sama pernah aku lalui,sekejap je..
lame2 akan hilang tak lama je lagi,aku pon akan ubah hidup aku~menjadi yang TERBAIK..insyaALLAH...~~
makbul kate2 aku malam israk mikraj ni kan? eheehhe..
(nga cari2 video lagu You Wouldn't Answer My Call By 2Am ni kat utube nak tepek kat blog ni ler) sambung
balek~~ aku anggap tu semue hanya kehadiran sementare,baek yg 2bulan lepas tu ke,
atau yg kali ni,itu hanya kehadiran sementare dan aku sangat hargainya,dan aku harap ianya pun boleh jadi yang
TERBAIK! amin~~bukan siape2,tapi ianya adelah yg aku sayang~
sayang tak lebih kepade lain~hanya SAYANG saje~
hmmm,tak peduli siapa pon yg bace~ kalo yg terasa tu harap uAll(2org) tahu
yang sedang menulis ni,nak u All berjaya dan menjadi yg TERBAIK...
5Tahun~eh lame sgt,ok 2 atau 3 tahun lagi kita jumpe balek,
harap masing2 dah berubah menjadi yang TERBAIK... :)
p/s tolonglah kepade semue,tolong ubah nasib korang~ jangan bergantung harap pade orang@family je...berdikari lah sayang
(tuju pade semua yg tengah bace,tak kire siapa pun jugak,semua lapisan masyarakat) ,jadilah orang yg berjaya~ majukan orang
melayu,majukan orang islam.kita taknak kan dikatakan BANGSA MELAYU PEMALAS? taknak kan? sakit telinga kan?
so tolong ubah sikap korang,dan nasib korang...terutama kaum lelaki,yang kelak akan jadi KETUA KELUARGA~
kalau boleh semue lagi bagos~~ hehe..
last words i can say,Aku SAYANG KELUARGA aku,KAWAN2 aku & TERSAYANG,aku nak semuaNYA ANTARA
MEREKA AKAN JADI YANG TERBAIK! ok~ done 4 dis post~~akan lame tak update,coz wanna to terminated
line(maxis broadband ni a) malas bayor...bluekk!!=p ~~senyum,,tak perlu kata apa2~~ wassalam~~


bawah ni tinggalkan korang dengan lagu korea yang aku dok dengar,sambil naip(type)
posting ni tadi~~siap ade translate dalam english(aku pon baru tahu maksodnye)hehhe

2AM - You Wouldn't Answer My Calls


No comments: