27 June 2011

KaRak




huiiiiii...tengok tajok je pon korang dah seram kan? ape lagi korang nak bace storynye,lagi korang rase takotkan?
agak2 nak bace ke tidak ni?? hehehe... alaaa... takde ape lah... name nye je KaRak,karak lebuhraya yg khabrnya
sangat legend die punye kisah mistik dan puaka tu... hi..hi..hi...=p ,
aku teringin ah nak lalu situ,misteri sangat ke??(belagak,tapi takot sebenarnye) huhuhu... mintak simpanglah dari lalu
dilebuhraya itu...nauzubillah... hiks~ takdela,sebenarnya posting kali ni bukanlah nk menceritakan pengalaman
misteri aku lalu di lebuhraya karak atau ape~~just nk bgtahu,aku baru je lepas ....
tengok filem arahan Yusry KrU ni,yg bertajuk KaRak (Laluan Puaka) ceh nambah~~=p
btw filem ni sgt best di mata aku~~ tak ade unsur2 syirik,pemujaan,pembelaan saka dsb yg selalu2 nye
pengarah2 filem horror buat
dikeseluruhan cerita ni hanya menunjukkan hantu(lebuhraya KaRak) tu je... cume adelah selit sikit elemen asl usul hantu
yg mengacau ni,adelah satu belaan dr seseorang yg dah mati,roh2 yg tak aman(sesat) ,
eihh sukelah~~ boleh ke erk,org yg dah mati kite
nampak dia mcm dia tu masih hidup? memang bestlah cerite ni weyh,aku syorkan pade kawan2,visitor2 blog,blog2walking pegilah tengok
cerite ni,tak kirelah kat mane pon...panggung ke,beli dvd ke,tengok kat Astro First yg skg tengah tayang cerite tu,
langganlah2(ceyh promote)=p ,aku baru je langgan semalam
(dah mintak permission my mom wokeh,tapi cukup bulan aku yg bayo rm15) uhuuu...
sampai besok je cerite ni ade,so rasenye
dah 3x aku tengok cerite ni,,hehe..ulang2 tk bosan~~ ade shahir yg belakon,suke pulak tengok dia belakon,
walopun percubaan pertame dia dalam lakonan~ heeee,congretsz to all of u,yg belakon dlm cerite ni yeah~
dan jugak pengarah dia
Yury Abd Halim(Kru) ~~saya sgt suke filem ini! 10bintang dari 10 bintang bg kat KaRak~~ ^_^
ok nak pegi tengok lagi sekali~besok dah takde(biar ulg2,mahal uh bayor rm15,membazir kalo tk tengok lagi..
tengok sampai muntah
ye cik ely!) yeahh..
encik,boleh bantu saya encik?? sila komenlah blog saya ni encik...terima kasih encik~~ ceyh!! errr seram..=p


ni lah 4 pelajar kolej yg jadi MANGSA KARAK~ adekah mereka terselamat?
atau hanya seorang saja? atau tiada sebenarnya........?

bawah ni ade trailer dia siket,negok la yea~~
u all should watch dis film~ tak menyesal~~ hehe

No comments: