23 June 2011

End Cinta Melody~

Sinetron ni lah satu2nye drama(sinetron indonesia) aku tengok,yg hero dgn heroin dia tak bersama 4 the end~~~ huhuhu... ade gak erk? erm,cerite ni ok la best jugak... aku layan kot tiap2 episod..heeeee ;DDD ..kalo tk sempat mesty tgk ulangan dia~~ erm,,aku suke cerite ni sebab aku terpikir ade lagi ke di kehidupan reality kite,CINTA yg begitu kuat,ikhlas dan berusaha utk bersama dgn org yg dicintai tu dan pengorbanan...? ade ke dikehidupan nyata?? rasenya dalam dunia ni byk sgt kepalsuan... huhuhu... btw,4 dis series dr 10 ak bg 8 bintang la dr sinetron2 laen~~ hehe... aku memang minat dgn 2pelakon utama dia si cantik manis CHELSEA OLIVIA dan si tampan menggoda RANDY PANGALILA ni,,hahaha(sebab tu follow cerite ni) ehe.. 4 the ending sedeyh siket tgk hero die bwk diri,lepaskan heroin tu kat tgn suami heroin tu...huhu...

opening cinta melody ~ :)


ok tu je 4 dis post ats ni ade last epi.. c ya! :)

hehe ,k la malas nk meroyan byk2,nk g tgk cerite melayu lak nih,asek indon je kan..
jom kite layan CERCITER CINTA at ASTRO RIA skg~~ SHAHIR & ROZITA CHE WAN belakon.. beNarKah MeREka BeRcinTa? layanssss.....

No comments: