05 June 2011

Walau Apapun Jua....

Berhujan,berpanas aku kerje tiap tiap hari...(kecuali ahad la,kadang2 sabtu aku ponteng)hehe... kadang kadang aku rasa jemu,bosan dan malas nk kerje situ lagi....,yela bukan ape penat,tapi gaji sikit.... hmmm.... tapi bila tiap tiap bulan dapat gaji tu aku happy la jugak,coz nampak hasil dari titik peloh aku sendiri...atleast aku BERDIKARI... aku skg mmg tengah gile nk kumpul duet,bukan nak kawen taw,tp utk mase depan...ceywahhh!! hahahaha... tkdela... utk saving sendri je,mne tw ade ape2 nanty boleh juga bergntung pde duet simpanan kite tu...(pade adik2 yg masih skolah,jgn lupe simpan sikit duet belanje yg mak ayah bg tu tw,nnty dah besar menyesal,mcm akk ni)wakakaka;DD dah tua2 bru nk igt simpan duett... hikhik... tapi tkpelah utk sementare je kot kerje sini,kerje main2...haha... sampai abz puasa je kot,pastu lepas raye nk balek KL.. keje sane,,harap2 dapat lah capai CITA-CITA ITU! AMIN AMIN AMIN... cita-cita ape?? eh mane boleh bagitahu,dah berjaya capai nanti baru boleh bagitahu tau....hehe... korang2 yg membaca,doa2kan lah ye... ok! itu jela ~~ tk tw nk bebel ape plak... nanty jap pk... NEXT~~~ ^_^

No comments: