13 June 2011

Luahan.....

**Kebanyakan orang hanya mengingati orang yang tiada,tetapi tidak menghargai orang yang ada di sisinya~~


**Kadang2 sesuatu perkara tak perlu diluahkan,tapi dibuktikan dengan perbuatan~~


**Pernahkah hati korang dilukai? Adakah korang benci dengan orang yang melukai hati korang tu? Benci pada dia kerana korang tak dapat jatuh cinta pada orang lain~~ Pernah tak korang fikir kenapa dia lukakan hati korang? Bila korang sedih,pernah tak korang tahu dia lebih sedih dari korang~~ tahu tak korang yang dia sangat ingin jumpa dengan korang,dan nak sangat bagitahu korang sesuatu yang tak sempat dia luahkan dulu... #biarpun semua orang membantah kita bersama,aku tetap ingin bersama kamu~~


**Sekarang baru aku sedar,perbezaan di antara CINTA dan SUKA korang boleh SUKA banyak orang,tapi CINTA hanyalah sorang.. Dulu aku fikir dia tinggalkan aku,jadi aku bertekad dalam diri supaya JANGAN jatuh cinta pada sesiapan pun lagi.. BERCINTA hanya untuk suke2,berseronok je,tak kira berapai ramai orang yang korang suka,berapa kali korang bercinta. Kalau tiada keikhlasan dalam diri,itu pada akhirnya korang hanya akan berseorangan juga~~ #Aku hanya boleh mendoakan kebahagiaan kamu~~

No comments: