22 June 2011

Niskala

Niskala... ape maksodnye ek??? korang tahu tak? tahu? aku tahu.... hehe.. niskala ni mcm satu bende yg wujud tapi tak wujud... blur kan? aku pn blur jugak... ermmm kire mcm,satu abstrak,lukisan ianya nampak mcm wujud,tapi tak wujud sebenarnye... mcm tulah... ok,aku nk istilahkan sesuatu,post kali ni nk tuju buat diri aku n seseorang.... bila dia ade,aku rasa dia takde,dan bila aku ade,aku rase dia mcm anggap aku takde... apekah?? hahaha... aku pon bengong2 je nk type bende alah ni,tapi nilah kisah nye yg aku nk posting... adoiyaiiii... bila aku sendiri,aku ingat dia,bila dia ade depan mate aku,aku terlupe yg dia ade,dan aku pon rase dia tak rase aku ade dekat die... haa mcm mane toe?? (aku memang suke sgt buat korang blur bile bace tau,aku suke ckp kias2,biar korang bengang)hahahahaha;DD ... kadang2 aku rase kehilangan dia,tapi kadang2 aku rase seronok kalo takde die(tak serabot) aku pon tak paham dgn diri sendiri... huhu... kadang aku tak heran kalo tkde die,tu yg aku kate td,niskala... ade tapi mcm tkde...=p ... ok nk nynyi jap lagu azri af9 - niskala ''sesekali ku masih terasa bersemuka bayangannya,perlukah diriku,perlukan dirimu,walau cuma seketika...kita pernah ditakdir bersama,bagai tanpa penghujungnya apakah masih terasa saat ku lukakan jiwa,,,TERDIAM MELANDA MENIKAM DI JIWA,SEHINGGA diriku tanpa hala tuju..TERSENTAP DI DADA,TIADA TERDAYA JIKA DIRI INI HANYALAH NISKALA BAGIMU.....'' :'( kadang2 sedih jugak,sebab semuanya dah jadi niskala~~ ape lagi aku boleh buat,aku akan terus mcm ni jelah.... *kalau nk dgr lagu niskala,ade kat plyslist aku kat sebelah tepi blog ni *nyanyian jiwaku* adelah lagu niskala..dgrlah,best!~ :) p/s saje suke2 bwt posting ni,,4 all of u bace~~ ngeeee;DD

No comments: