16 June 2011

Ular Dlm Mimpi , Seseorang Mencintai Di Realiti?

Agagagagaggaga=DD ,,aku tak habis geli haty lagi neyy.... takdelahh... tadi tetibe tringat kat mimpi aku malam tady,,so aku update status dekat facebook,n tetibe terase gatal jari ni nk mengeledah gogle mencari maksod (saje suke2,bukan ape pon) sebab terlalu byk maksod yg aku dengar pasal ular ni... ade yg kate pasal sihir n blabla la,,ade yg kate org nk minang n blabla laa... so aku pon mengintai2,n then terbukak satu blog tentang tafsir mimpi pasal ular,okeh aku bukak~~

loading..........................
wink~
Tafsiran mimpi mengenai ular :

-Jika bermimpi digigit ular, maka pertanda akan mendapatkan pasangan hidup.
-Jika bermimpi melihat ular
yang banyak, maka pertanda akan mendapatkan kebahagiaan yang tak terduga.
-Jika bermimpi dikejar ular, maka pertanda ada seseorang yang mencintai Anda.
-Jika bermimpi melihat ular masuk rumah, maka pertanda akan kedatangan tamu yang membawa kebahagiaan.
-Jika bermimpi dililit ular, maka pertanda akan melaksanakan hajat.


dia keluar bende tu..opsszzz...terkena dengan mimpi aku
yg part Jika bermimpi dikejar ular, maka pertanda ada seseorang yang mencintai Anda.
apekah?? aku memang mimpi dikejar ular malam td,lintang pukang aku lari(dalam mimpi tulah) ,,last2 dia tak dapat kejar aku jugak~~aku panjat di satu tempat tinggi(not sure lak apekah tempat tu,coz dlm mimpi mane la prasan sgt)hahahaha... btw aku memang geli haty sgt td,bwt aku terasa nak gelak kuat2,n guleng2 ats katil...(tapi jao disudut haty,suke gile n trnmpak muke dia tetibe..) aisehmen... tak masal je kan?? tak kn la dia~~ agak2 lor,apelah aku ni~~ dia pon dah tak mcm dlu,apehal lak dia~~ *play lagu-dan bila esok-sofaz,sambil
menaip~~

konklusi aku sendiry tentang mimpi aku malam tady eyh(saje suke2 bwt tfsir sndiri)
okeh~~ dikejar ular-bermakna seseorang MENCINTAI AKU~ aku lari-bermakna aku takboleh terima CINTA DIA tu~~ aku panjat tempat tinggi-sebab aku nak capai CITA2 aku dan menjauh dari dia~ okeh tak tafsiran aku ney?? hahaha... btw,,sesukesuki haty je ney~~ merealese kan kebosanan melande jiwe ney...hahaha,,oke done~~ mao tido dulu,esok keje lagi keje lagi...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (mimpi ape pulak malam ni ek?)

No comments: